Compania Rimmel London este simbolul frumuseţii, al stilului cu note vintage şi al preocupării pentru influenţele urbane. În ciuda aerului său cosmopolit, brandul face parte, în realitate, din garda veche a industriei cosmetice britanice şi internaţionale.
,,Frumuseţea iubeşte legendele şi există puţine legende mult mai convingătoare decât Rimmel London“ este unul dintre mottourile pe care cunoscutul brand le-a avut de-a lungul anilor.
Marca Rimmel, cu o poveste solidă în spate, a avut un aport însemnat în cultura urbană prin asocierea termenului tradiţional ,,mascara“ cu numele companiei. Treptat, Rimmel a devenit mai mult decât o casă din branşa dedicată frumuseţii. Personificarea eleganţei şi a stilului britanic, brandul a depăşit sfera cosmetică şi a ajuns echivalentul inspiraţiei britanice prin permanenta sa asociere la valorile naţionale.
De la parfumerie la gene de ,,milioane“ În anul 1820, un parfumier din Franţa, instruit de faimosul Lubin (cel care se ocupase de parfumurile împărătesei Josephine, soţia lui Napoleon I), a acceptat invitaţia de a gestiona o parfumerie pe Bond Street, Londra. Treisprezece ani mai târziu, Rimmel Senior, împreună cu fiul şi ucenicul său, Eugene, şi-a deschis propriul butic de parfumuri, numit House of Rimmel. Istoria colosului a început să se scrie din acel moment, evoluţia afacerii datorându-se, în special, talentului nativ al lui Eugene Rimmel, copilul în vârstă de 14 ani atunci, care avea să devină un guru al industriei cosmetice. Un parfumier strălucit, Eugene a revoluţionat ideea de frumuseţe la House of Rimmel, cu ingrediente exotice, arome şi idei noi. Sticlele sale de parfum erau realizate din cristal de Baccarat, iar printre clienţii săi se număra însăşi Regina Victoria. În 1851, Eugene Rimmel a participat la una din cele mai mari expoziţii din acea vreme, găzduită la Palatul de Cristal, di