Toate maşinile noi cu norme de poluare Euro 4 şi cu motoare de pînă la 2.000 cmc plătesc prima înmatriculare începînd de azi
Pînă acum, maşinile noi cu normă de poluare Euro 4 şi cu motoare de pînă la 2.000 centimetri cubi erau scutite de taxa de primă înmatriculare. Măsura era valabilă de la sfîrşitul lui 2008, dar, începînd de ieri, şi-a pierdut valabilitatea. Iniţial, Guvernul Boc a cerut Uniunii Europene să prelungească termenul cu încă 6 luni, acesta expirînd la sfîrşitul lui decembrie 2009. A fost refuzat însă.
Totuşi s-a obţinut o prelungire de 45 de zile pentru cei care au cumpărat maşinile în 2009, dar nu apucaseră să le înscrie. De ieri a expirat şi acest termen. Aşadar, din acest moment, toate maşinile, indiferent că au fost cumpărate în 2009 sau în 2010, sînt obligate să plătească taza de primă înmatriculare. Sînt în continuare scutite de taxe maşinile cu norme de poluare Euro 5 şi cele cu motoare hibride.
Toate maşinile noi cu norme de poluare Euro 4 şi cu motoare de pînă la 2.000 cmc plătesc prima înmatriculare începînd de azi
Pînă acum, maşinile noi cu normă de poluare Euro 4 şi cu motoare de pînă la 2.000 centimetri cubi erau scutite de taxa de primă înmatriculare. Măsura era valabilă de la sfîrşitul lui 2008, dar, începînd de ieri, şi-a pierdut valabilitatea. Iniţial, Guvernul Boc a cerut Uniunii Europene să prelungească termenul cu încă 6 luni, acesta expirînd la sfîrşitul lui decembrie 2009. A fost refuzat însă.
Totuşi s-a obţinut o prelungire de 45 de zile pentru cei care au cumpărat maşinile în 2009, dar nu apucaseră să le înscrie. De ieri a expirat şi acest termen. Aşadar, din acest moment, toate maşinile, indiferent că au fost cumpărate în 2009 sau în 2010, sînt obligate să plătească taza de primă înmatriculare. Sînt în continuare scutite de taxe maşinile cu norme de poluare Eu