Co-fondatorul Twitter, Biz Stone, a devenit tot mai activ pe reţeaua de socializare Facebook în ultima vreme şi are un sfat prietenesc pentru rivalii săi, scrie CNN.
Propunerea lui Stone este ca Facebook să ofere conturi premium fără reclama, în schimbul unui abonament de 10 dolari pe lună, o soluţie care ar putea fi atrăgătoare pentru utilizatori care nu vor să primească propuenri de prietenie cu fan-clubul lui Edward Snowden, notează fondatorul Twitter.
"Anunţurile publicitare sunt tolerate pentru că datorită lor Facebook e gratuit, iar cea mai mare parte a veniturilor vin din publicitate, dar există surse alternative de încasări", notează Stone, într-o posare pe Medium.
Dacă 10% din cei 1 miliard de utilizatori la nivel mondial plătesc 10 dolari pe lună, Facebook ar putea câştiga 12 miliarde de dolari pe an numai din acest abonament, dublu din ce obţine acum din sursele actuale, argumentează Biz Stone.
Facebook a anunţat joi că a avut în trimestrul doi venituri de 1,81 miliarde de dolari, în urcare cu 53% faţă de perioada corespunzătoare a anului trecut, şi un profit net de 333 milioane de dolari, rezultate care depăşesc estimările analiştilor şi confirmă strategia companiei de a investi masiv în servicii mobile.
Co-fondatorul Twitter, Biz Stone, a devenit tot mai activ pe reţeaua de socializare Facebook în ultima vreme şi are un sfat prietenesc pentru rivalii săi, scrie CNN.
Propunerea lui Stone este ca Facebook să ofere conturi premium fără reclama, în schimbul unui abonament de 10 dolari pe lună, o soluţie care ar putea fi atrăgătoare pentru utilizatori care nu vor să primească propuenri de prietenie cu fan-clubul lui Edward Snowden, notează fondatorul Twitter.
"Anunţurile publicitare sunt tolerate pentru că datorită lor Facebook e gratuit, iar cea mai mare parte a veniturilor v