Cand spui Pepe Berciu rezumi de fapt in doua cuvinte numele unor branduri ca The Office, BDG si Tribeca, sau Corona, Evian, Red Bull si Jack Daniel's. Omul de afaceri in varsta de 41 de ani, mandru tata a doi gemeni, este "vinovatul" lansarii pe
"Norocul meu a fost probabil ca am trait doi ani la Londra si am inteles ce inseamna un brand. Acesta a fost avantajul meu fata de ceilalti. Nu am invatat ceva ce aici nu se putea invata, dar faptul ca am trait acolo a fost mult mai important decat faptul ca am terminat scoala acolo".
A facut doi ani si jumatate de electrotehnica in Romania, inainte sa vina Revolutia si sa plece la Londra pentru a-si finaliza studiile la The American College. Dupa aceea s-a reintors in tara pentru a lucra in ... agricultura.
"Tata avea o companie de agricultura si cumva a fost cel mai simplu lucru de facut. Un an am lucrat in Moldova la un proiect pe care l-am avut cu niste americani. A fost foarte interesant si foarte educativ si tot atunci a fost cand mi-am dat seama ca orice inveti cand esti tanar e important, deoarece facusem aproape 12 ani de rusa la scoala si nu invatasem nimic, iar in Moldova se vorbeste in primul rand rusa", isi aminteste Pepe Berciu.
A vandut pesticide atat pe durata anului petrecut in Moldova, cat si alti aproape trei ani dupa aceea, in Romania, preluand in aceasta perioada conducerea businessului de la tatal sau.
"Am preluat afacerea atunci cand tata s-a imbolnavit. Dupa mai multi ani insa, ajunsesem sa nu mai imi placa deloc ceea ce faceam. Nu mai ma atrageau nici modul in care se puneau problemele, nici persoanele cu care aveam de a face si am decis sa ies din business. Intre timp si tata se facuse bine, deci nu mai era asa mare nevoie de mine, si m-am apucat de Corona", povesteste actionarul BDG si The Office.
Vazuse pentru prima data o Corona la Londra, i s-a paru