Cristian Ungureanu, fostul director de marketing al producatorului de mezeluri CrisTim, a preluat in urma cu o luna functia de director de service la Billa Romania, coordonand operatiunile, vanzarile si achizitiile de carne si delicatese ale celui mai mare lant de supermarketuri de pe plan local.
"Sincer, nu aveam de gand sa ma reangajez prea curand. Voiam sa explorez posibilitatea de a dezvolta o afacere pe cont propriu, insa in acelasi timp voiam foarte mult sa stiu cum este si de cealalta parte a baricadei, dupa multi ani in care am purtat negocieri cu retailerii (fiind angajat al unui producator - n.red.). De aceea, atunci cand am primit aceasta oferta nu am refuzat", a declarat Cristian Ungureanu,
Ungureanu, 42 de ani, absolvent al Facultatii de Electrotehnica al Universitatii Politehnice din Bucuresti, a lucrat imediat dupa terminarea facultatii, in 1991, la Institutul de cercetare ICEM Energ din Bucuresti, primul contact cu mediul privat fiind in 1996 in cadrul unei afaceri dezvoltate impreuna cu un prieten. Ulterior, in 1998, s-a angajat la CrisTim, unde a ramas timp de 11 ani, pana in luna mai a acestui an, evoluand de la pozitia de adjunct al diviziei de livrare la director de distributie, iar din 2005 a fost numit director de marketing al grupului CrisTim.
Mandatul lui Cristian Ungureanu in cadrul producatorului de mezeluri, care a inclus cresterea notorietatii marcii CrisTim, s-a incheiat la scurt timp dupa ce Radu Timis, proprietarul afacerii din mezeluri de peste 90 mil. euro, a decis sa renunte la echipa de management si sa se intoarca, impreuna cu sotia sa, Cristina, la conducerea executiva a businessului pe care l-au fondat in urma cu 15 ani.
Incepand din luna noiembrie a acestui an, Ungureanu va coordona departamentele de carne si delicatese din cadrul unui business de trei ori mai mare decat CrisTim, din punct de veder