E singurul regizor de teatru din Romania care isi “condimenteaza” fiecare spectacol cu proiectii multimedia. Monteaza peste tot – de la cluburi si teatre independente, pana la scena TNB, dar isi modeleaza intotdeauna show-urile in functie de spatiu. Toate sunt insa de o sensibilitate aparte, pentru ca “sunt de obicei povesti de dragoste si difera in functie de etapele prin care trec eu”. Pe Carmen Lidia Vidu am intalnit-o intr-o dupa-amiaza calda de decembrie, la Green Hours, acolo unde cel mai nou spectacol al ei, “Nu mai plange, baby”, are premiera saptamana viitoare.
In interviul acordat HotNews.ro, Carmen a povestit despre ce proiecte pregateste, de ce a lipsit in ultimii doi ani de pe scena teatrelor, cum a ajuns de la meditatiile la franceza la regie si de ce viseaza sa traiasca la Tokyo.
Dupa aproape doi ani de pauza, pregatesti un nou spectacol...
Doi ani au trecut? Da... Eu pregatesc de mai mult timp spectacole, numai ca asta nu inseamna ca se si intampla. Adica anul trecut as fi vrut sa fac "Micul print" si am obtinut si drepturile de autor de la Editura Gallimard dupa foarte mult timp, 3 luni de trimis simulari, demo-uri de voce, de decor si asa mai departe. S-a intamplat si nu s-a mai montat acest spectacol. Au mai fost si alte proiecte intre timp pe care am incercat sa le pun in practica, le-am facut prezentarea, dar sa ajungi la directori (de teatre - n.red.) e o cale lunga... Si atunci, daca intervine un eveniment, fiindca eu ma ocup si de regia unor evenimente comerciale sau de tv, ma dezumflu si las balta teatrul. Si-acum m-am ambitionat, fiind si criza asta si cred ca fiind la pamant cu evenimentele, m-am reintors la teatru si acum chiar se intampla acest spectacol. Dar in astia doi ani de zile, mi-a tot fost gandul la spectacole si chiar am incercat sa montez.
Cum e "Nu mai plag