Realizarea celui de al doilea tronson al ocolitoarei municipiului Braşov se desfăşoară conform graficelor, nefiind înregistrate întârzieri. La acest moment, la trei luni de la începerea lucrărilor, terasamentul acestei artere este aproape finalizat. La acest tronson al ocolitoarei municipiului s-a început din ambele capete, atât din DN 13, cât şi din DN 11. Traseul acestui tronson este cuprins între DN 13, chiar de lângă Piaţa de Gros, şi ajunge în DN 11, lângă societatea Stabilus, adică la jumătatea drumului dintre Braşov şi Hărman. Ieri, cele două firme care au format un consorţiu pentru a realiza această lucrare, Spedition UMB (Bacău) şi Concefa (Sibiu), lucrau la turnarea pilonilor unuia dintre cele două poduri din proiect, mai precis peste pârâul Durbav. Cel de-al doilea tronson al ocolitoarei mici a municipiului Braşov va avea o lungime de 7 km şi va lega DN 11 (spre Bacău) de DN 13 (spre Târgu Mureş). „Realizarea acestui tronson de ocolitoare se ridică la valoarea de 11 milioane de euro, iar fondurile sunt asigurate de la bugetul local al municipiului. Aşa cum le-am spus şi la început, le spun şi acum constructorilor: în cazul în care nu e gata lucrarea pe 17 decembrie, dumneavoastră veţi pleca la Sibiu, iar noi vom rămâne cu utilajele”, ne-a declarat primarul George Scripcaru. Conform proiectului tehnic, ocolitoarea va avea pe acest traseu, pentru început, doar două benzi de circulaţie, urmând ca ulterior, în funcţie de banii care vor putea fi atraşi, să fie extinsă la patru benzi, adică două benzi pe sens. Pentru atragerea fondurilor pentru lărgirea cu încă două benzi a acestei bucăţi de ocolitoare, Executivul Primăriei Braşov a realizat un proiect pentru atragerea de fonduri europene.
„Acest tronson este foarte important pentru oraş, deoarece va scoate aproape tot traficul greu care mai intră. Dacă primul tronson al ocolitoarei a fost dat în folosinţ