Volkswagen a prezentat, in premiera mondiala, ultima generatie a modelului Touareg, care va fi ajunge in aprilie in showroom-urile din Europa.
Touareg va fi disponibil de asemenea si intr-o versiune hibrid V6 TSI 380 CP. Pana la o viteza de 50 km/h, versiunea hibrid a modelului Touareg se poate deplasa exclusiv cu ajutorul propulsorului electric.
Motorizarile sunt de 3,6 litri benzina 280 CP, 3.0 TDI de 240 CP si 4.2 litri de 340 CP.
Toate motoarele, prevazute in serie cu o cutie automata cu 8 trepte – prima din acest segment, prezinta avantaje semnificative in ceea ce priveste consumul in comparatie cu versiunea precedenta, in anumite situatii mai economic cu peste doi litri la suta de kilometri.
In versiunea de baza („4Motion"), orice Touareg din noua generatie beneficiaza de o tractiune integrala cu diferential Torsen autoblocant (4MOTION). La fel ca in cazul modelului Tiguan Track & Field, Touareg este echipat cu un „program de rulare offroad", care adapteaza printr-o simpla apasare de buton sistemele ABS, EDS si ASR in functie de conditiile terenului de rulare, cu activarea sistemului de asistenta la urcarea in panta si adaptarea punctelor de cuplare a cutiei automate.
Analog cu prima generatie Touareg, aceasta versiune dispune de un comutator care permite conducatorului auto sa adapteze masina, prin cele cinci trepte, in functie de utilizarea concreta: 1. „Onroad"; 2. „Offroad" (de exemplu „Program de rulare offroad" plus activarea automata a blocajelor mecanice); 3. Low (de exemplu „Offroad" plus activarea demultiplicarii, modificarea punctelor de cuplare, fara cuplarea automata a treptelor superioare in regimul manual); 4. Blocarea suplimentara a diferentialului central; 5. Blocarea suplimentara a diferentialului spate.
In echiparea de serie, si versiunea de baza dispune de un radio-CD si un sistem de informare, care