Manager de produs, de dezvoltare de proiecte, de IT, de zonă ori director de magazin sunt doar câteva dintre posturile disponibile. Sursa: Razvan Valcaneantu
Retailerul de carte Diverta a început campania de recrutare pentru echipa de vânzări a unui nou magazin ce se va deschide, la sfârşitul lunii august - începutul lui septembrie, în Bucureşti. Se vor angaja peste 200 de persoane în magazin şi aproximativ 30 pentru sediile Diverta. Cele mai multe poziţii sunt de consultanţi de vânzări, casiere şi operatori date. Se caută însă şi arhitect, manager de produs, de dezvoltare de proiecte, de zonă, de IT, director de magazin şi statistician.
Dacă vrei să lucrezi pentru lanţul de magazine media Diverta (unde se găsesc cărţi, filme, muzică, produse IT&C, birotică şi papetărie) trebuie să treci o serie de teste, care vor indica dacă eşti apt pentru postul dorit. Vei da şi probă de aptitudini profesionale, sub forma unor demonstraţii practice. În funcţie de post, vei avea de susţinut şi un test de conversaţie într-o limbă străină, de construire a unui tabel sau a unei baze de date în Excel.
Pentru poziţiile de începător, cerinţele sunt orientate către personalitatea candidatului. Atitudinea, talentul, curajul, capacitatea de organizare, dar şi viteza de învăţare sunt importante. Pentru o funcţie de middle sau top management ai nevoie de experienţă şi recomandări.
Eşti chemat repede la interviu
De la depunerea CV-ului până la interviu nu vei avea mult de aşteptat. „Principiul nostru este de a contacta candidaţii într-un interval cuprins între 48 şi 72 de ore“, spune Dan Roşu, preşedintele Diverta. Recrutarea cuprinde interviul de cunoaştere şi testarea, apoi discuţia cu viitorul şef direct.
Reduceri de 15-25% la produsele din magazin
Programele de training şi echipa competitivă favoriz