Microsite-ul este segmentat in functie de gen – femei/barbati/copii.
Rezultatele cautarilor pot fi filtrate in functie de marime, culoare, oras, reducere, produs original verificat si multe alte criterii. In perioada 1 septembrie - 31 octombrie 2013, produsele aflate in topul achizitiilor au fost: ghetele, camasile, blugii, gecile, ceasurile – pentru barbati; ghetele, cizmele, treningurile, paltoanele, trusele de make-up - pentru femei.
Judetele din care s-au facut cele mai multe achizitii de produse fashion si beauty, in primele doua luni de toamna sunt: Bucuresti-Ilfov, Constanta,Timis, Cluj si Iasi.
„Categoria Fashion&Beauty a inregistat o crestere a valorii tranzactiilor de peste 39%, in primele 10 luni ale anului curent. In acest an am invatat din comportamentul si preferintele miilor de cumparatori pe care ii avem in fiecare zi, apoi am facut navigarea cat se poate accesibila”, declara Adriana Ancuta, manager Okazii.ro al categoriei Fashion.
Citeste si:Okazii.ro: Ce au cumparat romanii de Valentine’s Day si DragobeteCu cat se vinde iPhone 4S in RomaniaUnde poti cumpara, din Romania, iPad 2
Interesant de mentionat este ca in cadrul categoriei Fashion&Beauty, 88% din produsele cumparate de utilizatori sunt noi, ele fiind puse in vanzare de magazine si persoane fizice. Printre magazinele prezente in cadrul categoriei, amintim doar cateva dintre ele: Andreea Raicu, TheBodyShop, FashionUP, ZegaStore, AmaFashion, Comodo, ElfCosmetics si multe altele.
„Cea mai recenta campanie cu reduceri pe care am gandit-o pentru luna noiembrie, inainte de Black Friday, este Fashion Hours. Timp de 3 ore, de luni pana vineri, anumite produse - trusele de make-up, ceasurile de dama, ceasurile de barbati, adidasii, cizmele de dama - vor avea un discount de pana la 50%”, mentioneaza Corina Preoteasa, Manager Okazii.ro al categoriei Beauty.
Din cel