Miercuri, 18 aprilie, Pepe s-a însurat, iar „Happy Hour“ a transmis, în direct, casatoria, marcând cea mai urmarită ediţie de când s-a lansat emisiunea lui Cătălin Maruţă.
Aproape 3 milioane de romani au urmărit „Happy Hour“ în minutul de maximă audienţă 18.54, când la Pro TV erau difuzate imagini în direct din locul unde Pepe şi aleasa Raluca au sărbătorit alături de rude şi de prieteni.
Pe publicul său ţintă, Pro Tv a înregistrat un vârf de audienţă de 15,2 puncte de rating şi 38,9 % cotă de piaţă în minutul 18.51.
„Happy Hour“ a fost lider de audienţă pe întreg intervalul de difuzare, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul din mediul urban, Pro TV a condus cu o audienţă medie de 11,1 puncte de rating şi 27,6 procente din cota de piaţă.
Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani „Happy Hour“ a fost lider cu o medie de 10,6 puncte de rating şi 29,9 % cotă de piaţă.
Şi la nivelul intregii populaţii a ţării, Pro TV a fost lider cu o audienţă medie de 11,4 puncte de rating şi 27,7 % cotă de piaţă.