Portas, un producator de lactate de dimensiuni mici din Botosani, cu afaceri anuale de 1,2 mil. euro, intentioneaza sa vanda maxim 60% din actiuni pentru a finaliza investitiile de 11 mil. euro in capacitatile de productie.
"Noi ne evaluam compania la aproximativ 4 milioane de euro, bazandu-ne atat pe activele fixe, cat si pe valoarea brandului Bunna si tendinta de dezvoltare, cifra de afaceri dublandu-se doi ani la rand pana in 2007, cand am fost limitati de capacitatea fizica de productie si nu de cerintele din piata", a declarat Ovidiu Portariuc, directorul de marketing al companiei si unul dintre actionari. Portas, un producator de lactate de dimensiuni mici din Botosani, cu afaceri anuale de 1,2 mil. euro, intentioneaza sa vanda maxim 60% din actiuni pentru a finaliza investitiile de 11 mil. euro in capacitatile de productie.
"Noi ne evaluam compania la aproximativ 4 milioane de euro, bazandu-ne atat pe activele fixe, cat si pe valoarea brandului Bunna si tendinta de dezvoltare, cifra de afaceri dublandu-se doi ani la rand pana in 2007, cand am fost limitati de capacitatea fizica de productie si nu de cerintele din piata", a declarat Ovidiu Portariuc, directorul de marketing al companiei si unul dintre actionari.