După primele zile, în care muzica românească s-a aflat în prim-plan, Festivalul „Enescu“ a invitat publicul să urmărească oaspeţi din străinătate, într-o avalanşă de concerte şi spectacole care au făcut ca, adesea, sălile să devină neîncăpătoare. (...) Prima serie „de la miezul nopţii“ a propus monumentalele Vecernii de Rahmaninov, interpretate de Corul Radio şi corala „Te Deum laudamus“ sub conducerea lui Dan Mihai Goia, solişti fiind Gabriela Popescu şi Călin Brătescu. A urmat apoi un program Vivaldi în care Orchestra de cameră a Filarmonicii bucureştene, cântând pentru prima oară fără dirijor, a abordat trei simfonii, iar în compania violonistului rus Boris Brovtsin a prezentat Anotimpurile, surprinzătoare prin concepţia solistului doritor să evidenţieze anumite structuri din ansamblu, motive ce l-au făcut să imprime, totodată, un tempo extrem de alert. Duminică seara, excelenta formaţie de muzică baroc „Il Giardino armonico“ a oferit opusuri de Caldara, Marini, Monteverdi, Vivaldi, Conti, Ferrandini, dar şi Pisendel sau Weiss. Ariile fiind susţinute, cu fineţe, de soprana Marie-Claude Chappui Publicitate s. (...)
Articolul integral îl puteţi citi în ziarul nostru, Viaţa medicală.
După primele zile, în care muzica românească s-a aflat în prim-plan, Festivalul „Enescu“ a invitat publicul să urmărească oaspeţi din străinătate, într-o avalanşă de concerte şi spectacole care au făcut ca, adesea, sălile să devină neîncăpătoare. (...) Prima serie „de la miezul nopţii“ a propus monumentalele Vecernii de Rahmaninov, interpretate de Corul Radio şi corala „Te Deum laudamus“ sub conducerea lui Dan Mihai Goia, solişti fiind Gabriela Popescu şi Călin Brătescu. A urmat apoi un program Vivaldi în care Orchestra de cameră a Filarmonicii bucureştene, cântând pentru prima oară fără dirijor, a abordat trei simfonii, iar în compania violonistului rus Boris Brovtsin