Millennium Bank România a înregistrat pierderi de 26,7 milioane euro în primele trei trimestre ale acestui an, cu 22,4% mai mari decât în perioada similară a anului trecut, când însumau 21,8 milioane euro, potrivit datelor publicate miercuri de banca portugheză. Pe plan operaţional, veniturile înregistrate de Millennium Bank România s-au dublat în primele nouă luni, de la 8,8 milioane euro la 18,1 milioane euro, în vreme ce cheltuielile operaţionale au crescut cu numai 1,6%, de la 31,1 milioane euro la 31,6 milioane euro în acelaşi interval.
Creditele acordate clienţilor au sporit cu aproape o treime (32,1%), de la 193 milioane euro, cât acordase până la 30 septembrie 2008, la 255 milioane euro - la finalul lunii septembrie a acestui an.
Ritmul de atragere a depozitelor de la clienţi a fost, însă, mult mai pronunţat, acestea crescând cu 213% de la 77 milioane euro la 240 milioane euro în acelaşi interval.
Millennium a atras atenţia asupra schimbării de strategie aplicate în România, unde a trebuit să se reorienteze asupra atragerii de fonduri de la clienţi şi a transformării unităţilor cu profil de consum în unităţi cu profil complet de operaţiuni.
"În pofida extinderii, cheltuielle sunt menţinute sub control", susţin reprezentanţii Millennium Bank România, citaţi de NewsIn.
Cât priveşte reţeaua din România, Millennium a deschis 29 de noi unităţi în decurs de un an, numărul total al acestora urcând la 74 la finalul lunii septembrie, în timp ce numărul de angajaţi a cescut de la 619 la 694 persoane.
Cheltuielile cu personalul Millennium au însumat 12,8 milioane euro în România în primele nouă luni ale acestui an, cu 3% mai puţin decât în primele trei trimestre din 2008, când au fost de 13,2 milioane euro, potrivit datelor băncii mamă.
Millennium a mai precizat că datele p