Deşi conduce o firmă cu activităţi în mai multe domenii din zona IT, el a decis să dea naştere Fundaţiei „Părinţi Clujeni“, după ce a preluat comunitatea online cu acelaşi nume. A lăsat oraşul său de baştină, Vişeul de Sus, pentru Cluj-Napoca. Când a ales Facultatea de Automatizări şi Calculatoare, de aici a făcut-o pentru că s-a îndrăgostit înainte de Cluj.
După mai bine de un an ca şi angajat la o firmă de soft din Cluj şi câteva luni petrecute în Statele Unite ale Americii într-un schimb de experienţă, Cătălin Chiş şi-a deschis propria afacere. Chiar dacă a lăsat deoparte viaţa de inginer programator pentru cea de manager, cunoştinţele şi experienţa îl ajută să le îmbine spre binele afacerilor sale.
Vrea o comunitate adevărată
Când s-a hotărât să preia pagina de internet parinticlujeni.ro, fondată de Mircea Ignat şi fosta lui soţie, avea deja planuri mari pentru ea.
„Îmi place să cred că această idee, avută de Mircea şi soţia, poate să devină o marcă de Cluj. Ceva cu care fiecare dintre noi, ca şi cetăţeni să ne simţim mândri că suntem aici“, spune Cătălin Chiş.
Despre ce planuri are cu această comunitate importantă în viaţa multor părinţi clujeni, se abţine să zică prea multe până nu va primi actele finale ale Fundaţiei, care au întârziat din cauza grevei magistraţilor. Mai are stabilite o mulţime de întâlniri pentru această săptămână, în urma cărora speră să ia naştere o mulţime de evenimente sub marca Părinţi Clujeni.
Pentru Cătălin a avut un impact şi cel mai mare succes al nucleului format în comunitatea online, care a dat naştere legii anti fast-food.
L-a convins o problemă personală
Printre motivele care l-au convins de nevoia unei asemenea comunităţi online şi nu numai, care să aibă un cuvânt greu de spus în viaţa de zi cu zi a clujenilor, s