PRESA ÎN DECLIN. Principalele ziare centrale au continuat să scadă, cu excepția Evenimentului zilei, care a avut, în perioada iulie – septembrie o creștere de 633 de exemplare, comparativ cu aceeași perioadă a lui 2011.
Ziarul Click! rămâne la conducere în topul celor mai vândute ziare, cu o medie de 132.000 de exemplare vândute. Cu toate acestea, tabloidul a înregistrat cel mai mare declin: minus 33.800 de exemplare.
România liberă conduce în continuare la capitolul vânzări pe segmentul ziarelor de calitate, cu o medie de 30.210 de exemplare, dar a suferit o scădere de 8.720 de copii pe apariție.
Ziarul Adevărul a scăzut pentru prima dată sub media de 20.000 de exemplare. Astfel, în cel de-al treilea trimestru al acestui an cotidianul deținut de Cristian Burci a avut o medie de 17.900 de exemplare pe apriție, cu 15.000 mai puține față de aceeași perioadă a lui 2011.
Nume PublicatieTotal vanzari iul - sept 2012Total vanzari iul-sept 2011VriatieClick132.947166.763-33.816Libertatea92.62298.582-5.960Romania Libera30.29039.010-8.720Gazeta Sporturilor29.98937.008-7.019Jurnalul National19.69321.295-1.602PRO Sport18.27229.226-10.954Adevarul17.93933.706-15.767Evenimentul Zilei15.90215.269633Ziarul Financiar8.4469.983-1.537Curierul National3.1093.197-88Puterea1.6563.069-1.413
PRESA ÎN DECLIN. Principalele ziare centrale au continuat să scadă, cu excepția Evenimentului zilei, care a avut, în perioada iulie – septembrie o creștere de 633 de exemplare, comparativ cu aceeași perioadă a lui 2011.
Ziarul Click! rămâne la conducere în topul celor mai vândute ziare, cu o medie de 132.000 de exemplare vândute. Cu toate acestea, tabloidul a înregistrat cel mai mare declin: minus 33.800 de exemplare.
România liberă conduce în continuare la capitolul vânzări pe segmentul ziarelor de calitate, cu o medie de 30.210 de exemplare, d