Coperta numărului din luna octombrie 2008, a revistei americane Artnews – „cea mai veche şi cea mai citită revistă de artă din lume“ –, reproducea o pictură de Mircea Suciu dintr-o expoziţie personală deschisă la New York, show-ului fiindu-i dedicată şi o cronică la rubrica Reviews. O lucrare de Victor Man ilustra coperta prestigioasei reviste Flash Art în luna octombrie a anului 2009, iar în ediţia următoare, din noiembrie-decembrie, putea fi citit un incitant interviu al altui artist român, Adrian Ghenie, a cărui lucrare, The King, era reprodusă pe prima copertă a ediţiei internaţionale. Anul acesta, numărul din martie al revistei pariziene Artpress a dedicat şapte pagini, cu multe ilustraţii, artiştilor români afirmaţi în ultimii ani: Adrian Ghenie, Ciprian Mureşan, Şerban Savu, Radu Comşa, Marius Bercea, Szabolcs Veres, Dan Perjovschi. În afara lui Dan Perjovschi, care aparţine altei generaţii, toţi au în jur de 30 de ani şi majoritatea au studiat, trăiesc şi lucrează la Cluj-Napoca. Ei fac parte din acelaşi pluton de artişti născuţi în anii ’70, în care strălucesc deja Mircea Cantor şi Victor Man, prezenţi, în ultimii ani, în prestigioase galerii occidentale sau la cele mai exclusiviste expoziţii şi tîrguri internaţionale de artă: Yvon Lambert, David Nolan, Haunch of Venison, Blum & Poe, Hayward Gallery Project Space, Bienalele de la Veneţia şi Praga sau ArtBasel şi Armory Show. Nu întîmplător lucrările lor sînt de cîţiva ani achiziţionate de François Pinault, Susan&Michael Hort, Blake Byrne, în ale căror colecţii se află lucrările celor mai cunoscuţi artişti internaţionali ai momentului. Alături de aceste prezenţe individuale, articolul din Artpress include semnificativ în prezentare numele Galeriei Plan B din Cluj şi pe cel al curatorului ei, Mihai Pop. Prezenţă catalizatoare, mai degrabă spaţiu de focalizare a energiilor unor artişti legaţi de aceleaşi