Pionieră a parfumeriilor de lux în România, Madeleine Florescu pariază pe încă o formulă în premieră: noul concept de magazin - “Madison absolute beauty” - înseamnă parfumerie, make-up, cosmetică de lux şi salon de tratament sub acelaşi acoperiş. Valoarea investiţiei în noul magazin ajunge la 250.000 de euro. Acelaşi concept a fost implementat şi în parfumeria Madison din Budapesta.
Important este să creștem vânzările pe metru pătrat, nu să avem un lanț de parfumerii. Lanțul, de fapt, contrazice exclusivismul. Decât să ai două parfumerii mici, mai bine una mare, cu un portofoliul bogat“, spune Madeleine Florescu, proprietara Madison. Prin urmare, a închis cele două Madison din București și a redeschis, în prima jumătate a lui iunie, într-o locație de trei ori mai spațioasă (Calea Dorobanți nr. 152), o parfumerie mai mare (150 mp) şi cu o gamă de produse extinsă şi în zona de machiaj şi îngrijire a pielii.
De altfel, businessul de cosmetice nu-i este deloc străin proprietarei Madison. Madeleine Florescu are o experienţă de13 ani în industria de cosmetice de lux din Statele Unite, unde a început vânzând rujuri. A studiat la Fashion Institute of Technology și a lucrat pentru branduri precum Dior, Clinique sau Kanebo (cinci ani în top management). Manager format pe piața americană a luxului, Florescu s-a întors în ţară şi, în 2005, a preluat funcția de director general al Geroaslan, iar din februarie 2007 a demarat propria afacere – Madison. Cum afacerea a devenit suficient de stabilă, Florescu a extins conceptul de «haute parfumerie» și la vecinii din Vest – a deschis, în octombrie 2011, prima Madison din Budapesta.
„Ambiţia mea a fost să acopăr tot segmentul de beauty, nu doar parfumeria. Acum mi-a permis spaţiul”, mărturiseşte Madeleine. „Încă de anul trecut - continuă ea - am simţit ca este momentul să ne extindem nu doar în a