Euroavipo Grup, unul dintre principalii producatori de bauturi alcoolice de pe plan local, indreapta strategia de promovare a brandy-ului Unirea catre magazinele de cartier in conditiile in care promotiile competitorilor au luat cu asalt rafturile magazinelor din retailul modern.
„Acum sunt pline de promotii toate magazinele din retailul modern si brandul nu se mai vede foarte bine la raft, asa ca am decis sa facem un program prin care sa stimulam vanzarile din magazinele mici", a declarat Florian Radu, brand manager al brandy-ului Unirea.
Practic, in urma achizitionarii unei cantitati de brandy Unirea, vanzatorul acumuleaza un numar de puncte cu ajutorul carora poate castiga de la un telefon mobil pana la excursii.
„Pana acum am realizat doua astfel de campanii, pe perioade de trei luni. La prima, care a fost finalizata la sfarsitul lunii ianuarie, au participat 1.000 din cei 14.000 de clienti cu care lucram, iar in cea de-a doua campanie numarul participantilor a crescut la 1.600. Daca va creste sau cel putin se va mentine numarul de magazine care participa la cea de-a treia campanie demarata la inceputul lunii iunie, vom continua sa facem astfel de promotii", a spus Radu.
Decizia lui Radu de a promova acest produs in special in magazinele de cartier este sustinuta si de faptul ca segmentul de brandy, cel mai mare din piata bauturilor alcoolice, se numara printre putinele care inregistreaza peste 35% din vanzarile in volum in magazinele mici, de trei ori mai mult decat cele realizate in supermarketuri si hipermarketuri, potrivit unui studiu realizat la nivelul anului 2008 de compania de cercetare a pietei MEMRB.
In aceasta perioada, majoritatea producatorilor prefera sa lanseze branduri noi, sa realizeze rebrandinguri sau demareaza productia de marci private pentru magazinele din retailul modern pentru a creste vanzarile. Cu toa