Grupul Lowe si-a inceput operatiunile in februarie 1993 prin compania Plus Advertising, una dintre primele agentii de publicitate full service din Romania.
In 1995, agentia lansata de Veronica Savanciuc si Paul Radu s-a afiliat la reteaua internationala Lintas, membra Interpublic, unul dintre primele patru holdinguri de comunicare din lume.
In prezent, Lowe Romania este un grup care face parte din reteaua Lowe&Partners Worldwide si care este format din sapte agentii, cu afaceri de 50,5 milioane de euro estimate pentru acest an.
„Ne amintim despre cum a inceput totul: intr-o zi friguroasa de februarie a anului 1993, cu sapte oameni si doua calculatoare Apple Macintosh. Peste 500 de oameni frumosi, creativi si atat de diferiti au facut parte din povestea Lowe Romania de-a lungul timpului. Acum, 20 de ani mai tarziu suntem sapte companii, fiecare recunoscuta si multipremiata in domeniul ei de activitate”, spune Veronica Savanciuc, presedinte & CEO Lowe Romania, grup cu peste 200 de angajati.
Citeste si:Vosganian: Oltchim trece pe plus din septembriePlus a deschis un magazin in MotruConcurenta a dat liber tranzactiei prin care Lidl preia magazinele Plus Romania
Lowe a creat campaniile de comunicare pentru lansarile unor branduri precum Raiffeisen Bank, Unilever, Nestea, Tuborg, Gothaer sau Staropramen, a gestionat rebrandinguri pentru Dero, Rexona, Adesgo, Kinder Surprise si a creat campanii precum “AMIGO si esti ca nou”, “Tu si Tuborg!”, “Timisoreana. Povestea merge mai departe”, “Citeste o carte!” (campanie pentru Ministerul Culturii), Campania de imagine pentru Festivalul International de Film DaKino (2006).
Cel mai vechi client al grupului este Unilever, cu care cei de la Lowe Romania lucreaza din prima zi. Pe de alta parte, agentiile Lowe&Partners si Initiative lucreaza de aproape 18 ani cu Johnson&Johnson, iar de 11 ani Electrolux