Daca majoritatea oamenilor de afaceri se plang de lipsa clientilor si a banilor in aceasta perioada de criza economica, mai sunt si oameni pentru care criza a venit ca o binecuvantare pentru afacerile lor. Este vorba in special de proprietarii de magazine tip second – hand. Acestea par sa prospere tot mai mult in aceasta perioada critica. O mare parte de magazine cu articole vestimentare noi, din Pascani, au lipite pe geam afise cu reduceri de pret de pana la 50%. Cu toate acestea, cu greu pot face fata si nu reusesc sa rivalizeze cu produsele second-hand care se gasesc in numeroasele magazine din oras. De la o zi la alta, spatiul magazinelor cu haine second - hand se dovedeste a fi neincapator pentru numarul mare de clienti, mai ales in zilele cand se primeste marfa. In tot acest timp, in marele magazine cu haine noi se gasesc doar cativa pascaneni, unde multi dintre ei se multumesc doar sa arunce cate o privire la noile produse vestimentare. Daca in unele magazine cu preturi nepiperate, un tricou ajunge, cu tot cu o reducere de 40 la suta, la suma de 35 lei, in magazinele second - hand sunt postate pe geam afise cu reduceri de pret la 5 lei kilogramul. Altfel spus, cu suma de cinci lei poti cumpara mai bine de cinci tricouri, cei drept mai vechi. ”Am cativa ani de cand m-am pensionat si am un venit lunar cu putin peste 400 lei. Am renuntat demult sa mai merg prin magazine, sa cumpar o haina noua, pentru ca nu-mi permit. Prefer sa merg in magazinele second - hand, mai ales ca aici hainele sunt foarte ieftine si de calitate, pot spune. De aici, cumpar haine si pentru nepoti. Inainte, nu erau asa de multi oameni prin magazine, dar, de cand cu criza asta economica, sunt zile cand stai la rand la casa, ca sa-ti platesti ce ai”, a spus pensionara Viorica Enache, in varsta de 64 ani din Pascani. „Spre exemplu, mi-am cumparat o pereche de pantaloni si doua bluze, pe