Grupul Leo Burnett si-a lansat de cateva saptamani cea de a treia agentie digitala, The Geeks, condusa de Costin Radu, fost managing partner la IQads. Miscarea dezvaluie doua ambitii: pentru Radu, un business calitativ, cu proiecte care sa se diferentieze pe piata. Pentru grupul Leo Burnett, cucerirea a cat mai mult teren digital.
Dupa trei ani in care a condus portalul IQads, parte din grupul Realitatea-Catavencu, Costin Radu s-a intors la pasiunea sa timpurie, publicitatea, si la angajatorul sau mai vechi, Leo Burnett. A plecat de la IQads dintr-o motivatie personala, spune el, intr-un interviu acordat Wall-Street. Stefan Iordache, unul din fondatorii grupului Leo Burnett, ii propusese in urma cu ceva vreme sa lanseze un proiect impreuna. Iar acum a considerat ca e momentul potrivit sa dea curs propunerii.
Intentia lui Stefan Iordache de a dezvolta grupul in zona digitala este deja bine cunoscuta in piata. Dupa ce in 2007 a lansat prima agentie de interactive, iLeo, iar la inceputul lui 2010 a lansat Digital Star, The Geeks este acum cea de a treia companie digitala a grupului – un numar pe care nici un alt grup de comunicare din Romania nu l-a atins pana acum. Iordache, care anunta la inceputul anului ca pana in 2013 20% din profitul grupului va veni din zona digitala, este inca deschis sa cumpere agentii sau sa incheie noi parteneriate pentru dezvoltarea grupului in aceasta directie.
The Geeks este detinuta de catre Costin Radu (45%), Stefan Iordache (40%), si de inca doi manageri cheie din grup - Bogdan Naumovici (10%) si Elena Ionita (5%). Insa ce ofera noua companie fata de celelalte doua agentii digitale ale Leo Burnett? “Ne pozitionam, prin serviciile pe care le oferim, in zona de strategie pentru mediul online. Premisa de la care am plecat e ca foarte multe dintre agentiile de web din Romania au un sistem de gandire foarte tehnic, fa