Companiile mari sunt dispuse să cheltuiască mai multe sute de euro pe lună pentru poliţa de sănătate a unui angajat, fidelizându-şi astfel personalul de top. Asigurările private de sănătate sunt tot mai căutate de către companii, chiar dacă acestea nu pot deduce fiscal mai mult de 200 de euro pe an. Miza pare să merite efortul. Potrivit unui studiu MEDNET, asigurările de sănătate ocupă, cu 17,9% din voturi, poziţia a doua în topul beneficiilor extra-salariale dorite de
Companiile mari sunt dispuse să cheltuiască mai multe sute de euro pe lună pentru poliţa de sănătate a unui angajat, fidelizându-şi astfel personalul de top.
Asigurările private de sănătate sunt tot mai căutate de către companii, chiar dacă acestea nu pot deduce fiscal mai mult de 200 de euro pe an. Miza pare să merite efortul. Potrivit unui studiu MEDNET, asigurările de sănătate ocupă, cu 17,9% din voturi, poziţia a doua în topul beneficiilor extra-salariale dorite de angajaţi, după pensiile private.
Pentru un angajat „premium“ este însă nevoie şi de o asigurare pe măsură. Cele mai cuprinzătoare poliţe private de sănătate din piaţă oferă, în primul rând, limite de asigurare mai mari. Uneori, limita de despăgubire chiar „se trece cu vederea“, cum este cazul poliţei „VIP“ de la BCR Asigurări. Allianz-Ţiriac, Generali, Aviva şi alte companii de asigurări se întrec în a oferi clienţilor produse cât mai cuprinzătoare, care să includă, după caz, consiliere medicală permanentă, servicii medicale preventive, servicii medicale post-spitalizare şi programe de reabilitare medicală. În plus faţă de produsele standard, poliţele „premium“ mai pot acoperi chirurgia plastică şi dentară reparatorie în caz de accident, transport medical aerian de urgenţă şi, poate cel mai important, posibilitatea alegerii furnizorului de servicii medi