Microsoft a lansat recent o noua reclama pentru a promova tabletele care folosesc sistemul de operare Windows 8, in care incearca sa evidentieze atuurile sale in fata principalului rival, iPad-ul de la Apple.
Numit "Mai putin vorba, mai multa actiune", materialul publicitar vrea sa scoata in evidenta partile proaste ale tabletei create de oamenii lui Tim Cook: incapacitatea de a face mai multe lucruri in acelasi timp si lipsa programului Power Point.
Insa Huffington Post califica reclama drept "ciudata", pentru ca foloseste o voce asemanatoare cu cea a asistentului vocal Siri, incorporat in iPad, promovand astfel o functie-cheie a produsului rival.
In plus, utilizatorii de tablete nu isi doresc cu ardoare Power Point.
Reclama mai ofera si o comparatie a preturilor, mentionand ca iPad-ul de 64GB costa 699 de dolari in SUA, in timp ce Asus VivoTab Smart costa doar 499 de dolari.
Insa adevaratul rival de la Microsoft pentru Apple, tableta Surface RT, are acelasi pret ridicat ca si iPad.
Ce are in plus Microsoft Surface fata de iPad
Tableta premium de la Microsoft poate fi achizitionata impreuna cu o tastatura fizica, extrem de subtire. In plus, exista doua versiuni: Surface RT, similara cu iPad, ce ofera o experienta de baza, sau Microsoft Pro, ce seamana mai mult cu un laptop.
Surface se poate transforma in mini-laptop, datorita tastaturii si a dispozitiului care sprijina ecranul si are un stylus care "scrie" cu un fel de cerneala digitala.
Porturile USB reprezinta un alt avantaj in fata iPad, la fel ca si camera video mai performanta. In plus, tableta de la Microsoft este dotata si cu pachetul Office.
Microsoft a lansat recent o noua reclama pentru a promova tabletele care folosesc sistemul de operare Windows 8, in care i