O croată este noul director al companiei Omniasig Life România. Ea încearcă să implementeze experienţa din Croaţia şi în ţara noastră pentru a putea dubla cota de piaţă a societăţii şi O croată este noul director al companiei Omniasig Life România. Ea încearcă să implementeze experienţa din Croaţia şi în ţara noastră pentru a putea dubla cota de piaţă a societăţii şi a o aduce pe profit, după ce anul trecut rezultatele nu au fost pozitive.
- De când sunteţi în România şi cum apreciaţi piaţa de asigurări de aici?
- Am preluat această funcţie la începutul acestui an. România se aseamănă foarte mult cu Croaţia, ţara mea de origine (unde am condus companii din cadrul grupului Vienna Insurance Group), din punct de vedere al protecţiei sociale. Am găsit aici o piaţă dinamică, cu posibilităţi de creştere foarte mari.
- Ce ţinte v-aţi propus pentru 2008, după ce anul trecut compania a încheiat pe pierderi?
- Ne-am propus dublarea cotei de piaţă, de la 3,4% în prezent la cel puţin 6%. Datorită programului cu pilonul II de pensii s-au creat multe schimbări pe piaţa din România şi sper să profităm de ele.
Vom avea acelaşi nivel al cotelor de prime ca anul trecut. Ne-am propus să creştem vânzările cu circa 45% în acest an, la 23 milioane de euro (80 milioane de lei), după ce anul trecut afacerile companiei au rămas la nivelul din 2006, de circa 14 milioane de euro (49 milioane de lei).
- De ce au scăzut vânzările?
- Nivelul primelor brute subscrise a stagnat din cauza reformei pensiilor private, pentru că mulţi agenţi au migrat către acest sector. Pe de altă parte, avem multe poliţe care au ajuns la maturitate şi trebuie înlocuite, iar agenţii s-au concentrat pe acest lucru. În plus, Omniasig Life a fost anul trecut supusă mai multor măriri de capital, cu peste 5 milioane de euro.