UPDATE: Ca raspuns la comunicatul de presa transmis de catre ASSAI, Euroins Romania anunta ca nu doreste sa mai alimenteze un razboi mediatic, iar ca orice neintelegere din mediul de business, aceasta se va solutiona pe cale amiabila sau prin actiune in instanta.
"Precizam ca 85% din suma pretinsa de catre Autodaris ca este restanta reprezinta facturi emise in luna ianuarie, termenele scadente nefiind inca depasite. Subscrierile zilnice ale Euroins Romania, de peste 2 milioane de lei, arata ca suma de 112.000 lei (aproximativ 25.000 euro), aflata in disputa, nu afecteaza sub nicio forma stabilitatea financiara a companiei", se arata in cel mai recent comunicat al asiguratorului.
Ce a comunicat ASSAI despre Euroins
Service-ul auto Autodaris din Timisoara, membru al Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI), anunta pe 5 februarie anul curent ca a inceput procedura de insolventa impotriva societatii de asigurari Euroins, deoarece aceasta nu a achitat reparatiile autovehiculelor asigurate, figurand cu plati neachitate incepand cu martie 2012.
La numai o zi distanta, Euroins transmite un comunicat de presa ca reactie a cererii de insolventa adresate Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, insotit de urmatorul mesaj: "Speram ca este o neglijenta din partea Autodaris, care nu a contabilizat toate platile facute de Euroins Romania. Asadar, cerem public ca Autodaris sa isi retraga acuzatiile nedrepte facute. In caz contrar, Euroins Romania se va vedea nevoita sa ia masurile legale ce se impun in astfel de cazuri", fiind citat Mihnea Tobescu, CEO al companiei.
De asemenea, in comunicatul asiguratorului se preciza ca Euroins i-a contactat pe reprezentantii Autodaris, iar in urma discutiilor si cercetarilor interne efectuate de catre cele doua companii, s-a demonstrat ca toate sumele restante sunt in prezent platite. "Am fost surpr