Reteaua Diego, specializata in comercializarea de articole pentru design interior, a deschis primul magazin din Capitala, in centrul comercial Militari Shopping Center pe locul fosului magazin Kiabi, in urma unei investitii de 150.000 de euro.
Compania se asteapta ca in primul an de prezenta pe piata din Bucuresti, magazinul sa inregistreze vanzari de 0,6 milioane de euro.
„Ne asteptam ca in primul an circa 2.000 de clienti sa ne treaca pragul. Estimam ca pana la finalul anului magazinul din capitala sa inregistreze vanzari de 600.000 de euro, cu pana la 160% mai mari decat intr-un alt magazin deschis in tara”, a declarat pentru Wall-Street.ro – Emil Tuica – directorul si administratorul magazinului Diego din cartierul Militari.
Pentru noul magazin deschis in Bucuresti lucreaza in prezent 12 angajati.
Reprezentantul magazinului din Bucuresti a precizat ca reteaua este intr-o continua expansiune pe plan local urmand ca in acest an sa mai deschida pana la 7 noi magazine.
„Reteaua se va dezvolta exponential. (...) Planuim sa deschidem in acest an intre 5-7 magazine, urmatoarele doua urmand a fi inaugurate in Ploiesti si in Pitesti. Anul viitor ne-am propus sa mai deschidem un magazin in Capitala, vizand cu precadere zona de est a orasului – posibil cartierul Titan sau Pipera”, a mai spus seful magazinului din Bucuresti.
Tuica a subliniat ca isi propune ca in urmatorii ani lantul de magazine isi propune sa sa isi extinda activitatea si catre zona Dobrogei, unde va inaugura o unitate in 2015, la Constanta.
Potrivit administratorului magazinului din Capitala, locatia cu cele mai mari vanzari in 2012 a fost cea din judetul Cluj. El nu a oferit detalii legate de vanzarile grupului la nivelul anului 2012, dar a precizat ca a existat o evolutie de 9% a business-ului.
Compania comercializeaza pe piata locala podele laminate,