O comisie formată din specialişti ai Tarom a sosit la Aeroportul Bacău la câteva ore după incidentul petrecut ieri.
CITEȘTE ȘI:
Un avion a ratat decolarea de pe Aeroportul Bacău
Decolarea ratată de aeronava ATR 42 a fost pusă pe seama unei defecţiuni. Primele concluzii ale comisiei vizează o creştere necontrolată a turaţiei la unul dintre motoarele avionului, însă nu a fost stabilită cauza acesteia. Aeronava nu a fost grav avariată şi va fi utilizată din nou, după o serie de verificări tehnice.
În schimb, cei care au avut de suferit au fost pasagerii, care au ajuns cu opt ore întârziere la destinaţie. Şi un cetăţean străin s-a aflat printre pasageri.
Stoffel Flikweert, un olandez aflat la bordul aeronavei, spune că pasagerii au fost miraţi de faptul că nu s-a dispus evacuarea lor imediat după incident. „Am stat destul de mult în avion, fără să ştim prea multe lucruri despre ce s-a întâmplat. M-am gândit că avionul putea să explodeze sau să ia foc. Mă aşteptam să fim evacuaţi din el. A durat mult până ni s-a spus să ieşim din avion. Abia după ce am fost conduşi la aeroport, lucrurile au intrat oarecum în normal, iar cei de acolo s-au ocupat să nu ne lipsească nimic“, a povestit pasagerul olandez. Acesta se aşteaptă la compensaţii din partea companiei aeriene Tarom.
„Când voi ajunge acasă, în Olanda, mă voi consulta cu agentul meu de călătorie şi voi vedea dacă este cazul să solicit rambursarea biletului de avion. Chiar dacă nu s-a întâmplat nimic foarte grav, iar cât am aşteptat am fost trataţi bine, este vorba de o întârziere importantă, de multe ore. Ştiu că există reguli internaţionale care se aplică în cazul întârzierilor sau incidentelor petrecute la companiile aeriene“, a mai spus Flikweert. El a pierdut legătura aeriană din Bucureşti pentru Amsterdam programată la ora 13.00 şi a fost nevoit să aştepte