“Make a wish and let it happen”…de aici a pornit totul. De la un vis care iti doresti sa se implineasca si de la o bratara care sa iti aminteasca de el. Tot de la un vis a aparut si Malvensky, brandul de bijuterii lansat de prezentatoarea de televiziune Malvina Cservenschi, care de curand a renuntat la slujba pe care o avea in Televiziunea Romana pentru a-si dezvolta compania in strainatate…pentru “conquer the world”, dupa cum spune antreprenoarea.
In 2009 a facut primele doua bratari, iar pana acum a lansat doua colectii de bijuterii: My first diamond si M by Malvina.
“Mi-am dorit propria afacere, sa fiu propriul manager, sa am libertatea de a-mi coordona viata profesionala. Am vrut sa creez un produs care sa nu mai existe pe piata romaneasca, care sa aiba o poveste si un mesaj direct adresat oamenilor. De asemenea, am vrut sa pornesc un buiness fara o investitie semnificativa, dar care sa aduca o anume plus valoare in viata celor din jurul meu”, explica fondatoarea Malvensky Corporation, companie care anul acesta va avea o cifra de afaceri in jurul a 100.000 de lei (aproximativ 22.000 de euro).
In acelasi timp, Malvina a incercat sa isi achizitioneze o bratara din snur rosu, dar nu a facut-o niciodata. Intr-un business trebuie sa fii one-woman-show “Gaseam doua variante de bratari cu snur rosu: fie costau doi euro in Grecia si Turcia, fie 200-300 de euro in magazine renumite. Din dorinta de a purta un asemenea accesoriu, realizam o astfel de bratara din orice snur rosu gasit la intamplare la care agatam un pandantiv cu o semnificatie speciala pentru mine. Acelasi lucru l-am facut cand vroiam sa daruiesc un cadou special persoanelor dragi”, declara Malvina Cservenschi.
Ideea de business era insa chiar la mana ei.
A realizat doua bratari pe care le-a lasat intr-o cutie in atelierul prietenei sale, designerul Andreea Constantin,