Românii au prins gustul exerciţiilor la sală şi a înotului la piscină, sfidând parcă criza cu care se confruntă. Fitness-ul nu mai este de câţiva ani o activitate de fiţe pe care o practică numai vedetele şi oamenii cu bani, din ce în ce mai mulţi români cu venituri modeste îşi iau abonamente la sală. În acest moment, există peste 500 de săli în ţară, cele mai multe fiind amplasate în Capitală şi în marile oraşe. Industria de fitness prosperă în criză, în cartierele din Bucureşti şi din marile oraşe ale ţării se deschid săli "pe bandă rulantă". Abonamentele la aceste săli variază între 100 şi 150 de lei pe lună.
Cine are mai mulţi bani recurge la săli mai mari, cu mult mai multe tipuri de aparate, cu piscină, saună şi jacuzzi. "Numărul de abonaţi la cele opt cluburi pe care le avem, şase în Bucureşti şi două în afara Capitalei, a crescut cu 24% anul acesta, la 15.537 de membri. Estimăm 20.000 de clienţi anul viitor", a declarat Marius Nedelcu, country manager al World Class, singurul operator care are mai multe cluburi de fitness pe piaţa locală. Acesta a mai precizat că firma pe care o conduce a investit 2,6 milioane de euro în cel mai recent club, cel de-al şaselea din Capitală, Upground, care are o suprafaţă de 3.000 de metri pătraţi şi este amplasat în zona Pipera. "Doar echipamentele au costat 600.000 de euro", a adăugat Marius Nedelcu. Acesta amai spus că anul viitor World Class va lansa încă două cluburi: în America House şi în Auchan Titan, investiţii totale de 3,4 milioane de euro.
Românii au prins gustul exerciţiilor la sală şi a înotului la piscină, sfidând parcă criza cu care se confruntă. Fitness-ul nu mai este de câţiva ani o activitate de fiţe pe care o practică numai vedetele şi oamenii cu bani, din ce în ce mai mulţi români cu venituri modeste îşi iau abonamente la sală. În acest moment, există peste 500 de săli în ţară, cele mai mu