Strategia adoptata de Nintendo, care s-a concentrat pe segmentul de console video individuale, pare sa dea roade, producatorul raportand o crestere semnificativa a vanzarilor si a profitului
Nintendo Co Ltd., cel mai mare producator mondial de console de jocuri portabile si unul din principalii jucatori pe piata mondiala a consolelor video, a raportat o crestere de 10,2% a profitului in primul trimestru fiscal al companiei (aprilie-iunie) titreaza publicatia Forbes. Astfel, Nintendo a inregistrat 133,37 milioane de dolari profit, veniturile companiei catingand valoare de 1,12 miliarde de dolari.
Nintendo concureaza pe acest segment cu consola PlayStation Portable a celor de la Sony, dar rezultatele Nintendo sunt net superioare competitorilor, chiar daca Sony si Microsoft detin un avans considerabil in fata Nintendo pe segmentul consolelor video destinate mai multor jucatori. Nintendo a comercializat in primul trimestru fiscal aproximativ 4,54 de milioane de unitati, mai mult decat triplu comparativ cu 1,38 milioane de unitati comercializate in perioada similara din 2005.
Compania si-a imbunatatit si estimarile financiare privind performantele financiare in acest an, preconizand un profit de 447,4 milioane de dolari (in crestere fata de cei 430,23 milioane de dolari preconizati initial) si venituri totale de 4,56 miliarde de dolari, comparativ cu 4,30 miliarde de dolari estimati initial.
Segmentul de console multi-player este in scadere
Nintendo a inregistrat o scadere a vanzarilor pe segmentul de console �in home�, destinate unui numar mai mare de jucatori. Chiar daca vanzarile totale au crescut in Q1, Nintendo a comercializat doar 260.000 de unitati Gamecube, cu 155.000 de unitatimai putin comparatic cu acum un an. De asemenea, vanzarile de jocuri au scazut de la 4,31 milioane de copii la 3,52 milioane.
Pentru a contracara avantu