Microsoft a fost primul. S-a aliat cu MTV si a lansat Zune care este primul mp3 player produs de gigantii industriei compatibil cu retelele wireless. Sansa Connect reprezinta ultimul venit pe piata. SanDisk este producatorul iar Yahoo este aliatul. Cat despre Apple, au aparut deja zvonuri in piata ca o varianta wi-fi a iPod-ului va fi lansata la vara. Lupta producatorilor s-a mutat pe terenul wireless
SanDisk a lansat la sfarsitul saptamanii trecute Sansa Connect. Noul mp3 player are un pret de catalag de 250 de dolari, la fel ca si rivalii sai, iPod-ul celor de la Apple si player-ul Zune al Microsoft. Sansa are o memorie de doar 4GB, de peste sapte ori mai mica decat cea a Zune. Ceea ce diferentiaza produsul SanDisk de competitorii sai este parteneriatul cu Yahoo si conexiunea la retelele wireless.
Ca si utilizatorii Zune, posesorii unui Sansa pot asculta muzica descarcata de pe Internet. Avantajul SanDisk este baza de selectie foarte mare. Producatorul a incheiat un acord cu Yahoo, care va oferi posesorilor posibilitatea de a naviga prin miile de melodii ce pot fi gasite in Yahoo Music. Din acest punct de vedere, galeria Yahoo reprezinta un avantaj al Sansa in fata Zune, Microsoft avand o oferta mai redusa in cadrul Zune Marketplace.
Costul achizitionarii unei melodii reprezinta un alt avantaj al Sansa. Posesorii unui mp3 player produs de SanDisk pot asculta un numar nelimitat de melodii contra unui abonament lunar de 12 dolari, in timp ce abonamentul similar la serviciul Microsoft costa 15 dolari. In plus, cei care poseda un ID pe Yahoo se pot conecta gratis la posturile radio ale Yahoo, oferta fiind cat se poate de variata.
Memoria mai mare a player-ului se dovedeste a fi insa folositoare deoarece utilizatorii vor trebui sa treaca la un moment dat melodiile descarcate pe PC, operatiune care in cazul Sansa Connect se va produce mai repede