Bogdan Vlad şi Mihai George Crăcan sunt doi tineri pasionaţi de informatică care au creat o platformă menită să ajute restaurantele să-şi fidelizeze clienţii şi, în acelaşi timp, să-i facă fericiţi pe respectivii clienţi.
Platforma FeedSpot a fost dezvoltată în 24 de ore, la un hackathon organizat în primăvară şi contând pentru concursul Innovation Labs, unde 12 echipe de studenţi de la facultăţile tehnice au putut experimenta şi dezvolta o idee de produs cu ajutorul unor mentori cu experienţă din domeniul IT din România.
Echipa din spatele platformei este formată din cinci tineri, studenţi la Universitatea Politehnică din Bucureşti. Ei sunt Bogdan Vlad, Mihai George Crăcan, Ioan Dan Maiorescu, Sabina Achim şi Iulia Paraichu.
„Adevărul“ a stat de vorbă cu primii doi, pentru a afla de ce platforma FeedSpot a primit „Premiul Publicului“ şi premiul pentru „Cel mai bun prototip“
Ce este FeedSpot şi cine are de câştigat?
FeedSpot este o platformă care îşi propune să elimine cardurile de fidelitate şi să adune restaurantele într-o reţea. Restaurantele care se vor înscrie în această reţea vor trebui să ruleze un program special care va permite tipărirea unui cod QR pe bonul fiscal.
„Clientul, dacă îl scanează, obţine un anumit număr de puncte în funcţie de nota de plată. Când acumulează suficiente puncte, poate să beneficieze de diverse promoţii“, explică Bogdan. Fiecare restaurant decide ce vor primi clienţii în schimbul punctelor iar punctele cumulate într-un restaurant nu pot fi folosite într-un altul. „ Noi vrem să ajutăm atât utilizatorii, care pot să câştige şi să acceseze mult mai uşor promoţiile decât în cazul cardurilor de fidelitate, cât şi restaurantele“, spune Mihai.
Totuşi, ce au restaurantele de câştigat? Tinerii promit să ofere restaurantelor informaţii preţioase şi chiar abilitatea de a prezice comportamentul