Consiliul National al Audiovizualului a somat public, marti, postul Antena 1 pentru emisiunea "Duminica in familie", difuzata in 22 februarie si prezentata de Mihaela Radulescu, in care s-a facut reclama unui centru Spa care urma sa se deschida intr-un hotel din Bucuresti, incalcandu-se prevederile legislatiei audiovizuale, anunta Mediafax.
CNA a analizat in sedinta de marti emisiunea "Duminica in familie", difuzata in 22 februarie, in intervalul orar 15.29-18.32, in direct, de postul Antena 1. Emisiunea a fost prezentata de Mihaela Radulescu si s-a desfasurat la un hotel din Capitala, detinut de fratii Ionut si Dragos Negoita.
La inceputul si la sfarsitul emisiunii, Mihaela Radulescu a prezentat sponsorii emisiunii, printre care s-au numarat hotelul fratilor Negoita, o firma de protectie si paza, un serviciu de ambulanta privat si un centru comercial, potrivit CNA.
Astfel, in emisiune au fost prezentate doua reportaje, unul cu o durata de 111 secunde pentru centrul comercial si un alt reportaj, cu o durata de 145 de secunde, in care a fost prezentata povestea de succes a fratilor Negoita. Totodata, in emisiune a fost prezenta si Carmen Negoita, sotia lui Ionut Negoita, care a vorbit despre un centru Spa care urma sa se deschida in cadrul hotelui, mai spune CNA.
"Se fac referiri destul de clar la serviciile acestui hotel", a spus Rasvan Popescu, presedintele CNA. El a propus somarea publica a postului Antena 1, recomandand "mai multa atentie" in astfel de cazuri.
"Acel centru nu fusese deschis. Aceasta este informatia. Prezinta o macheta, nu prezinta niste produse. Nu am vazut niciun indemn «cumparati ca sunt mai bune decat in alta parte»", a spus Cristina Bachmeier, reprezentanta trustului Intact.
"Ea (Mihaela Radulescu, nr.) a prezentat un centru care urmeaza sa se deschida. Ce putea sa prezinte? A p