Oamenii din vârful fotbalului incriminează acţiunile Direcţiei Naţionale Anticorupţie. Victor Piţurcă spune că procurorii sunt responsabili pentru reacţiile negative ale fanilor echipei naţionale, iar preşedintele FRF susţine că, tot din cauza aceloraşi oameni ai legii, investitorii îşi retrag banii din fotbal. Afirmaţiile lor par desprinse dintr-o campanie anti-DNA!
Problemele FRF cu sponsorii au rădăcinile înfipte mult mai adânc. Dacia, companie care aducea în bugetul federal circa un milion de euro pe an, şi Raiffeisen, bancă din contul căreia FRF obţinea 500.000 de euro în urma contractului de sponsorizare, au dispărut de pe tricourile echipei naţionale. Ieri, şi Ursus a hotărât să întrerupă înţelegerea pe care a avut-o în ultimii doi ani cu forul condus de Mircea Sandu. "Probabil că acţiunile DNA i-au nemulţumit, dar cei de la Ursus voiau oricum să iasă din fotbal. Consideră că produsul lor, unul premium, nu e potrivit pentru sport şi vor să se axeze pe alte domenii, cum ar fi muzica", au explicat sursele federale, care au dezvăluit şi noul sponsor al echipei antrenate de Piţurcă. "Timişoreana va fi, aproape sigur, noul sponsor principal. Brand-ul e deţinut tot de Ursus, dar e considerat mai potrivit pentru fotbal" . Odată cu venirea celor de la Timişoreana, FRF ar urma să încaseze doar un milion de euro, în loc de 1,5 milioane. "Pierdem 500.000 de euro!", explica luni şi Mircea Sandu.
Udrea n-a vrut fotbal!
În vara acestui an, înainte ca oamenii din fotbal să înceapă să vină atât de des la DNA, membrii cabinetului ministrului Elena Udrea s-au interesat de posibilitatea ca brand-ul de ţară al României să apară pe tricourile echipei naţionale. Posibilitatea ca celebra frunză să apară pe tricourile lui Mutu sau Raţ a fost stopată de ministrul Turismului şi Dezvoltării Regionale, Elena Udrea. "A zis clar că nu vrea să se asocieze imaginea