Cel mai nou model Nissan Qashqai, +2 (versiunea cu 7 locuri), va fi comercializat în România la sfârşitul anului. Ca urmare a succesului modelului original, Qashqai+2 a fost conceput şi proiectat în Europa şi lansat, luna trecută, la British International Motor Show. Noul model păstrează versatilitatea Qashqai-ului original, dar plusează acum cu mai mult spaţiu şi cu un sistem de configurare flexibil cu şapte locuri. Împreună, Qashqai şi Qashqai+2 reprezintă o investiţie de 223 milioane lire sterline.
Qashqai+2 are un ampatament mărit cu 135 mm, dimensiuni mărite, posibilitatea de pliere la orizontală a celui de-al treilea rând de scaune, spaţiu suplimentar de depozitare sub nivelul podelei portbagajului, noi motorizări pe benzină şi motorină, tracţiune cu 2 sau 4 roţi motrice, trei tapiţerii şi trei niveluri de echipare.
De la lansarea din martie 2007, în Europa au fost livrate 235.000 Qashqai. (A.E.M.)
Cel mai nou model Nissan Qashqai, +2 (versiunea cu 7 locuri), va fi comercializat în România la sfârşitul anului. Ca urmare a succesului modelului original, Qashqai+2 a fost conceput şi proiectat în Europa şi lansat, luna trecută, la British International Motor Show. Noul model păstrează versatilitatea Qashqai-ului original, dar plusează acum cu mai mult spaţiu şi cu un sistem de configurare flexibil cu şapte locuri. Împreună, Qashqai şi Qashqai+2 reprezintă o investiţie de 223 milioane lire sterline.
Qashqai+2 are un ampatament mărit cu 135 mm, dimensiuni mărite, posibilitatea de pliere la orizontală a celui de-al treilea rând de scaune, spaţiu suplimentar de depozitare sub nivelul podelei portbagajului, noi motorizări pe benzină şi motorină, tracţiune cu 2 sau 4 roţi motrice, trei tapiţerii şi trei niveluri de echipare.
De la lansarea din martie 2007, în Europa au fost livrate 235.000 Qashqai. (A.E.M.)