Dupa primele 7 de zile de campanie, Institutul pentru Politici Publice (IPP) a centralizat toate informatiile privind cheltuielile partidelor politice cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual.
Cifrele arata ca suma se ridica la aproximativ 800.000 de euro, dintre care Alianta PSD+PC a cheltuit 305.832 de euro, PNL 296.070 de euro si PD-L 180.873 de euro.
Sumele monitorizate reprezinta investitiile brute. Calculul investitiilor brute in publicitate se face conform tarifelor lista (rate-card) furnizate de publicatii, cuprinzand si eventualele tarife speciale pentru publicitatea electorala. Nu este luat in calcul niciun discount, barter etc. Toate preturile sunt exprimate in euro si includ TVA.
Monitorizarea a fost realizata in 21 de cotidiane centrale, 119 de reviste/publicatii periodice si 15 posturi TV si 9 posturi de radio. Dupa primele 7 de zile de campanie, Institutul pentru Politici Publice (IPP) a centralizat toate informatiile privind cheltuielile partidelor politice cu publicitatea electorala in presa scrisa si spoturile electorale din audio-vizual.
Cifrele arata ca suma se ridica la aproximativ 800.000 de euro, dintre care Alianta PSD+PC a cheltuit 305.832 de euro, PNL 296.070 de euro si PD-L 180.873 de euro.
Sumele monitorizate reprezinta investitiile brute. Calculul investitiilor brute in publicitate se face conform tarifelor lista (rate-card) furnizate de publicatii, cuprinzand si eventualele tarife speciale pentru publicitatea electorala. Nu este luat in calcul niciun discount, barter etc. Toate preturile sunt exprimate in euro si includ TVA.
Monitorizarea a fost realizata in 21 de cotidiane centrale, 119 de reviste/publicatii periodice si 15 posturi TV si 9 posturi de radio.