Noul cod de etică al ARPIM, valabil în cele 28 de companii ale asociaţiei, interzice total cadourile de orice natură, organizarea sau sponsorizarea de evenimente în afara ţării sau în hoteluri de cinci stele, precum şi în locaţii renumite pentru "extravaganţă”, facilităţi sportive şi divertisment.
Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) a elaborat un nou Cod de Etică în promovarea medicamentelor eliberate pe baza unei prescripţii medicale, care reglementează relaţia dintre companiile producătoare de medicamente şi profesioniştii din domeniul medical.
Prin implementarea acestui cod, ARPIM doreşte ca alegerea medicamentelor în vederea prescrierii să se facă exclusiv pe baza nevoilor individuale de asistenţă medicală ale pacienţilor, a eficienţei şi a siguranţei dovedite de fiecare produs.
Noutăţile aduse de acest cod vizează limitarea la patru a numărului de mostre care pot fi oferite profesioniştilor din domeniul sanitar, la cea mai mică concentraţie şi numai mostre din produse lansate pe piaţă în ultimii doi ani, precum şi interzicerea totală a cadourilor de orice natură.
Noul cod de etică al ARPIM, valabil în cele 28 de companii ale asociaţiei, interzice total cadourile de orice natură, organizarea sau sponsorizarea de evenimente în afara ţării sau în hoteluri de cinci stele, precum şi în locaţii renumite pentru "extravaganţă”, facilităţi sportive şi divertisment.
Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM) a elaborat un nou Cod de Etică în promovarea medicamentelor eliberate pe baza unei prescripţii medicale, care reglementează relaţia dintre companiile producătoare de medicamente şi profesioniştii din domeniul medical.
Prin implementarea acestui cod, ARPIM doreşte ca alegerea medicamentelor în vederea prescrierii să se facă exclusiv pe baza nevo