Partea romaneasca a podului Giurgiu-Ruse, plina de gropi enorme. Carosabilul de pe partea romaneasca a podului peste Dunare intre Giurgiu si Ruse este acoperit de gropi enorme, transmite vineri agentia de stiri sofiota BGNES. Din cauza 'craterelor' soferii sunt nevoiti sa faca un slalom, afirma un reporter al agentiei. Situatia este intr-adevar grava dupa ploile si topirea zapezii. Potrivit agentiei, autoritatile romane au aplicat pentru finantarea europeana in vederea repararii podului, dar alocarea acesteia nu a fost aprobata inca. In apropierea podului pot fi observate utilajele tehnice pentru repararea lui, dar inceperea lucrarilor nu este posibila din cauza conditiilor meteorologice. Partea bulgara a podului arata un pic mai bine, fiind renovata in anul 2011. Totusi si acolo au inceput sa reapara gropi de asfalt periculoase pentru trafic, scrie Capital.ro
Suprataxarea face loc exportului de gaze si energie. Masurile fiscale, realizate pe genunchi de catre Ministerul Finantelor si fara consultarea Ministerului Economiei, care gestioneaza practic sistemul energetic, vor lasa urme adanci in perioada urmatoare, nu atat prin efecte directe cat mai ales prin confuziile induse. Practic, divizarea si scindarea dintre cele doua institutii face ca sa nu mai stim cine vorbeste, cine hotaraste si in numele cui. Brusc, in urma cu 10 zile, odata cu constatarea deficitului bugetar (in contextul populist de crestere a pensilor si salariilor), dupa o metoda exploatata de Guvernul Boc, dar mult mai perfida, reapare ideea suprataxarii, dar nu una simplista, ci una extinsa si la zona de transport si distributie. Astfel, daca vineri (18.01.2013) ministeriabilii bat palma cu producatorii de gaze si se ajunge la 50% suprataxarea veniturilor suplimentare, sambata, procentul nu mai era suficient si se modifica cu de la sine putere (din condei) la 60%. Daca vineri, in proiectu