Evenimentul zilei își schimbă strategia. Publicația va avea materiale ce pot fi citite exclusiv online, ca parte a unei campanii de abonare. „Prin aceasta campanie vrem să explicăm cititorilor că, în situația actuală, suntem nevoiți să aplicăm niște măsuri de management care să asigure supraviețuirea ziarului și a redacției din punct de vedere financiar”, a spus Simona Ionescu, redactor-șef Evenimentul zilei, pentru paginademedia.ro.
Una dintre măsuri este să ofere anumite articole “Exclusiv print”, doar pe print, dar va fi creată și o secțiune cu plată. Materialele care se vor publica doar pe print vor purta sigla “Exclusiv print”, iar cele care vor putea fi citite doar pe site-ul evz.ro vor avea mențiunea “Exclusiv online”. „Din respect pentru cei care oferă zilnic 2 lei pentru a citi EVZ, deja pe site nu mai publicăm toate articolele”, a mai spus Simona Ionescu.
Cum s-a ajuns la campania de abonare? „Jurnaliştii şi colegii de la marketing au mers, timp de câteva luni, şi au vorbit direct cu vânzători din Capitală şi din provincie. Aşa au constatat că numărul de ziare EVZ care li se aduc acestora e mult mai mic decât cererea, şi nici chiar vânzătorii nu înţeleg de ce firmele le aduc atât de puţine exemplare. Spre regretul nostru, nici demersurile ulterioare nu au avut un rezultat mulţumitor pe o perioadă mare de timp, făcându-ne să ne gândim că cineva pune piedici ca informaţiile din EVZ să ajungă la cât mai puţină lume”, a spus Simona Ionescu.
Abonarea la EVZ se poate face prin SMS, la 7662, iar costul unui abonament pe o lună este de 8 euro + TVA.
Evenimentul zilei își schimbă strategia. Publicația va avea materiale ce pot fi citite exclusiv online, ca parte a unei campanii de abonare. „Prin aceasta campanie vrem să explicăm cititorilor că, în situația actuală, suntem nevoiți să aplicăm niște măsuri de management care să asigu