Piata autohtona a programelor MBA (Master of Business Administration) se situeaza pe un trend ascendent, valoarea acesteia putand ajunge in 2007 la aproximativ 2,7 milioane euro, potrivit estimarilor reprezentantilor MBA Romanian Canadian.
Numarul absolventilor de programe MBA a crescut si el, ajungand la circa 300 de persoane anul acesta, fata de 280 in 2006.
Estimarile apartin specialistilor BSM si iau in calcul numai programele MBA desfasurate pe teritoriul Romaniei (studentii romani care ‘cumpara’ MBA-uri straine nu intra in aceasta statistica).
Programul de MBA Romano - Canadian al Bucharest School of Management tinteste o cota de piata de 38% in 2007 (volum) si 33% valoric si pastrarea pozitiei de leader pe piata programelor de MBA romanesti. In 2006, programul de MBA Romano – Canadian a avut o cota de piata de 35% (volum) si 30% (valoric).
Pentru a-si atinge obiectivele propuse pentru 2007, programul de MBA Romano - Candian a pus in practica o noua strategie de marketing, care a insemnat schimbarea structurii si continutului ofertei de invatamant. In ceea ce priveste structura, din 2007, Bucharest Shool of Management va oferi un singur program de MBA, intitulat In Action, cu durata de 2 ani. Acesta se adreseaza antreprenorilor si managerilor care isi doresc sa urmeze cursurile fara a renunta la locul de munca.
In ceea ce priveste continutul, programul de MBA al Business School of Management devine din acest an programul de MBA cu cel mai pronuntat flavour local. 25% din studiile de caz prezentate in cadrul cursurilor sunt romanesti, guest speakerii invitati pentru a tine prelegeri cursantilor sunt 100% antreprenori sau oameni de business de succes care activeaza pe piata romaneasca, iar staff-ul academic este in proportie de 70% compus din profesori si specialisti romani.
“Combinand in proportii potrivite expertiza specia