•La ultima sedinta de Consiliu Local, primarul Gheorghe Nichita a atras atentia intregii conduceri de la RATP ca nu are nici un plan de imbunatatire a activitatii de zi cu zi a regiei •Desi criticile primarului la adresa RATP sunt indreptatite, totusi majoritatea problemelor transportului local sunt determinate de lipsa investitiilor in infrastructura
In urma cu peste un an, cotidianul ZIUA de Iasi a prezentat pe larg, succesiv, in mai multe editii ale cotidianului, seria de nereguli de la Regia Autonoma de Transport Public condusa de Neculai Abalasei. La vremea respectiva, am publicat nu numai dezastrul din transportul public local, ci si bataia de joc pe banii publici ai municipalitatii sub conducerea lui Neculai Abalasei, directorul Regiei. Nimeni nu a facut vreun control pentru a lamuri aceasta situatie, nici macar in ceea ce priveste sesizarile noastre. De abia acum, se pare ca primarul Nichita a luat atitudine fata de crasa indolenta de la RATP, anuntand o posibila analiza a activitatii lui Abalasei.
In asteptarea momentului cand va fi pus in aplicare programul de transport elaborat de municipalitate, la Regia Autonoma de Transport Public (RATP) nu se intampla mai nimic. Din cand in cand, mai este scos la strada tramvaiul de epoca. Intre timp, celelalte tramvaie vin tot cu intarziere, traficul se impotmoleste destul de des, iar cand este reluat, vagoanele vin unul dupa altul si circula mai mult goale. Macazul automat, instalat la intersectia din fata Colegiului National, a incetinit mai mult traficul, in loc sa-l fluidizeze. La ultima sedinta de Consiliu Local, primarul Gheorghe Nichita a atras atentia intregii conduceri de la RATP, inclusiv Consiliului de Administratie, ca nu au nici o initiativa si nici un plan de imbunatatire a activitatii de zi cu zi a regiei. Reprezentantii RATP declara la randul lor ca programul de transpo