Imagina din campania Efectul Discovery
Discovery este cel mai urmărit canal de documentare. Sau era, până la scoaterea postului de pe rețeaua de cablu RCS și de pe platforma prin satelit Digi.
Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, audiențele primelor trei posturi de documentare și evoluția lor în acest an.
Discovery Channel și Animal Planet, aparținând Discovery Networks ocupă locul întâi, respectiv locul trei în topul celor mai urmărite posturi de documentare. Între ele este National Geographic.
În perioada ianuarie – octombrie, Discovery Channel a condus în topul audiențelor pe segmentul posturilor de documentare. Cifrele postului de televiziune au oscilat între 13.000 de telespectatori, în medie, pe minut, pe intervalul all day, la 22.000 de telespectatori.
Al doilea post de documentare în topul audiențelor este National Geographic a cărui audiență, pe întreaga zi, a variat între 10.000 și 13.000 de telespectatori pe minut.
Animal Planet are locul trei în audiențe, cu o medie de 5.000 – 9.000 de telespectatori în medie, pe minut.
Cel mai urmărit program de pe posturile de documentare a fost, în luna noiembrie, Corpuri străine în corpul uman. La fiecare episod, documentarul, care a avut premiera în aceasta toamnă, ținea în fața televizoarelor 44.000 de telespectatori în fiecare minut.
Locul doi este ocupat de un alt documentar de pe Discovery: Dynamo – Magie la limita imposibilului.
Cele mai urmărite programe de pe posturile de documentare, în luna noiembrie, în mediul urban:
La sfârşitul anului 2011, piaţa de retransmisie a programelor TV din România număra 5,85 milioane de abonaţi, potrivit datelor autorităţii de reglementare în comunicaţii (ANCOM). Dintre aceştia, RCS&RDS are peste 2,5 milioane de abonaţi (pe cablu şi satelit/ Digi), conform datelor publicate de Mediafax.
Posturile Discovery Channel