Mini-van-ul de buget Datsun Go+ va concura Dacia Lodgy şi Dokker doar pe pieţele emergente din India, Asia, Africa şi America de Sud, neexistând deocamdată planuri ca marca subsidiară a Nissan să fie lansată şi în Europa.
Totuşi, privind la preţul lui Datsun Go+ de 6.500 de euro şi care va coborâ chiar la puţin peste 5.000 de euro în cazul versiunii „chele”disponibilă pe piaţa din India, riscul canibalizării intra-grup cu MPV-ul Dacia nu poate fi exclus total.
Având la bază platforma noului Nissan Micra şi măsurând puţin sub 4 metri, Datsun Go+ (plus) este elongat cu 21 cm comparativ cu citadina Go lansată în această vară (3.785 mm, 1.635 mm lăţime şi cu o înălţime la plafon de 1.485 mm).
Monovolumul de clasă mică ce dispune de o configuraţie de 5+2 locuri împrumută motorizarea pe benzină de 1.198 cmc de pe Nissan Micra. Agregatul aspirat în trei cilindri oferă 80 CP la 6.000 rpm şi un cuplu maxim de 110 Nm la 4.000 rpm. Unitatea ce propulsează puntea frontală vine împerecheată cu o transmisie manuală în cinci rapoarte ori cu una automată de tip CVT. Nu sunt planuri deocamdată pentru un diesel pentru Datsun Go+, cu toate că banca de organe a grupului Renault-Nissan dispune de dCi-uri cu cilindreea de 1.5 litri disponibile în mai multe trepte de putere ce au fost transplantate de ceva vreme şi modelelor Dacia.
Interiorul lui Datsun Go+ nu e departe de a fi perceput ca fiind spartan. Acesta are o planşă de bord cu finisaje sub Dacia Lodgy, nici vorbă (nici măcar ca opţionale) de sistem multimedia ori navigaţie, există aer condiţionat doar pe versiunile superioare, geamuri sunt electrice în faţă, oferă USB şi mufă Aux-in.
Nissan reactivează aşadar brandul Datsun ce a fost conservat vreme de 27 de ani.
Prezentată la New Delhi în luna iulie a acestui an, citadina Datsun GO este prima nouă maşină a acestui brand japonez resuscitat ce poartă di