Fondatorul Rovio, Peter Vesterbacka, a anunţat că Angry Birds, jocul dezvoltat de compania sa, va disponibil pe Facebook, începând cu data de 14 fabruarie. Vesterbacka a declarat pentru un blog asiatic, citat de Techland Time, că vrea să profite de faptul că platforma de socializare a adunat 800 de milioane de utilizatori.
Planul său este să vândă jucătorilor de pe Facebook "păsări speciale", mai puternice, pentru 99 de cenţi. Fondatorul spune că 40 % dintre jucătorii Angry Birds vor fi dispuşi să plătească pentru puterile superioare, comparativ cu procentul doar 3-4% din împătimiţii altor jocuri virtuale care ar fi dispuşi să plătească pentru un upgrade.
Cei de la Rovio spun că vor atrage cumpărătorii de super puteri graţie unui clasament al liderilor, care va fi făcut public pe platforma socială. Astfel, jucătorii vor putea să vadă care este cel mai tare dintre ei şi vor lupta pentru primul loc din top.
Inducerea spiritului competitiv în rândul împătimiţilor unui joc atât de celebru, combinată cu popularitatea platformei sociale ar trebui să dea roade bune, mai scrie sursa citată. Jocul conţine şi opţiunea full-screen şi o serie de animaţii îmbunătăţite.
Fondatorul Rovio, Peter Vesterbacka, a anunţat că Angry Birds, jocul dezvoltat de compania sa, va disponibil pe Facebook, începând cu data de 14 fabruarie. Vesterbacka a declarat pentru un blog asiatic, citat de Techland Time, că vrea să profite de faptul că platforma de socializare a adunat 800 de milioane de utilizatori.
Planul său este să vândă jucătorilor de pe Facebook "păsări speciale", mai puternice, pentru 99 de cenţi. Fondatorul spune că 40 % dintre jucătorii Angry Birds vor fi dispuşi să plătească pentru puterile superioare, comparativ cu procentul doar 3-4% din împătimiţii altor jocuri virtuale care ar fi dispuşi să plătească pentru un upgrade.
Cei de la Rov