Piaţa de îmbrăcăminte şi încălţăminte din România, evaluată la circa 1,5 miliarde de euro anual, este dominată de branduri străine, singura companie românească care îşi face loc în top zece după cota de piaţă este Leonardo, un retailer de încălţăminte construit de antreprenorul orădean Florin Panea. Continuarea pe ZFCorporate
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine Vizualizari: Printeaza Aboneaza-te:RSSNewsletterTrimite stirea pe:TwitterFacebookMail Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine
Piaţa de îmbrăcăminte şi încălţăminte din România, evaluată la circa 1,5 miliarde de euro anual, este dominată de branduri străine, singura companie românească care îşi face loc în top zece după cota de piaţă este Leonardo, un retailer de încălţăminte construit de antreprenorul orădean Florin Panea. Continuarea pe ZFCorporate
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine Vizualizari: Printeaza Aboneaza-te:RSSNewsletterTrimite stirea pe:TwitterFacebookMail Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine