Ministerul Mediului şi-a cumpărat a doua maşină ecologică. Ieri, la SIAB, ministrul Attila Korodi a cumpărat o Honda Civic Hybrid, cu care să circule prin Bucureşti. Maşina funcţionează prin propulsie electrică, după staţionare, motorul termic clasic fiind asistat în permanenţă de un motor electric. Acesta are un acumulator care se încarcă prin frânare.
În aglomeraţia urbană, maşina este utilă pentru că înaintarea se face oricum bară la bară. În plus, este şi foarte silenţioasă. Viteza maximă pe bord este de 185 km pe oră, iar consumul în oraş este de 5,2. Maşina a costat 23.766 euro.
Consumă cu 63% mai puţin în oraş şi cu 27% mai puţin în afara oraşului. După o scurtă plimbare prin parcarea SIAB, Atilla Korodi s-a declarat mulţumit şi şi-a exprimat speranţa că maşinile ecologice vor fi cumpărate de cât mai mulţi români, mai ales că peste 70% din poluarea urbană este cauzată de trafic.
Prin achiziţionarea unui „hibrid”, ministrul doreşte să dea un exemplu şi în România dar şi în Europa, astfel încât instituţiile să înceapă să-şi cumpere maşini ecologice. (Loredana Pană)
Ministerul Mediului şi-a cumpărat a doua maşină ecologică. Ieri, la SIAB, ministrul Attila Korodi a cumpărat o Honda Civic Hybrid, cu care să circule prin Bucureşti. Maşina funcţionează prin propulsie electrică, după staţionare, motorul termic clasic fiind asistat în permanenţă de un motor electric. Acesta are un acumulator care se încarcă prin frânare.
În aglomeraţia urbană, maşina este utilă pentru că înaintarea se face oricum bară la bară. În plus, este şi foarte silenţioasă. Viteza maximă pe bord este de 185 km pe oră, iar consumul în oraş este de 5,2. Maşina a costat 23.766 euro.
Consumă cu 63% mai puţin în oraş şi cu 27% mai puţin în afara oraşului. După o scurtă plimbare prin parcarea SIAB, Atilla Korodi s-a declarat mulţumit şi şi-a exprimat speranţa că maşin