Mult-aşteptata versiune cu cinci uşi a lui Range Rover Evoque îşi face debutul mondial astăzi, la Salonul Auto de la Los Angeles. La fel ca şi coupe-ul, Evoque cu cinci uşi rămâne fidel ideilor prezentate de conceptul LRX, oferind o idee estetică originală dublată de extensia practică de acces la locurile din spate.
Nu în ultimul rând, chiar dacă este un model mai abordabil ca preţ, Evoque păstrează pedigriul Land Rover în materie de alegere a materialelor, grad de finisare a interiorului şi echipamente de confort şi siguranţă.
Versiunea cu cinci uşi este cu trei centimetri mai înaltă decât aceea cu trei uşi, ceea ce măreşte confortul locurilor din spate, dar şi spaţiul general al habitaclului.
Este unul dintre motivele pentru care pasagerii de pe banchetă au cu 50 mm mai mult spaţiu în zona umerilor. Bancheta spate este rabatabilă 60/40, astfel că atunci când este necesar poate fi pliată, iar spaţiul pentru bagaje se majorează la 1.445 de litri.
Plin de gadgeturi
Capacităţile de evoluţie on şi off road sunt la cote foarte ridicate, graţie sistemului de asistenţă Terrain Response ce ghidează pe cel de la volan în setările transmisiei în situaţii dificile în afara asfaltului. Suspensia activă MagneRide asigură o mare stabilitate maşinii pe şosea, la viteze ridicate, amortizoarele adaptând coeficientul de rigidizare în funcţie de situaţia de mers.
Momentan, motorizarea anunţată la salonul de la Los Angeles este Si4 cu benzină, supraalimentată de 240 CP. Desigur, în Europa vor exista şi versiuni de propulsie diesel.