Radio Figaro şi Radio Clasic au fost două dintre proiectele prezentate, marţi, la concursul organizat de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru atribuirea unor noi frecvenţe radio.
Consiliul Naţional al Audiovizualului organizează, în această perioadă, concursul pentru atribuirea unui număr total de 47 de frecvenţe de radio, tematice şi generaliste.
Marţi, în faţa CNA s-au prezentat reprezentanţii societăţii Grupul Media Camina (G. M.C.) SRL (parte a trustului media Intact, controlat de familia Voiculescu), care au solicitat un număr total de 7 noi frecvenţe pentru lansarea unui nou post de radio - Radio Figaro (cu profil muzical - muzică clasică) - şi pentru extinderea reţelei Romantic FM (un post cu profil muzical - muzică uşoară retro).
Ambele solicitări ale Grupului Media Camina vizează frecvenţe în localităţile Alba Iulia, Bacău, Bistriţa, Cluj-Napoca, Focşani, Suceava şi Vaslui.
La şedinţa CNA au fost prezenţi trei reprezentanţi ai Grupului Media Camina: Rodica Minculescu, director general al societăţii, Mircea Toader, director licenţe al societăţii, şi Victor Ferezan, manager de proiect Radio Figaro.
Potrivit Rodicăi Minculescu, societatea pe care o reprezintă doreşte extinderea reţelei Romantic FM, care este unul dintre cele mai longevive branduri din industria radio din România. "Radio Romantic cred că este binecunoscut de către publicul din Bucureşti în mod special (...) În luna ianuarie, aniversăm 20 de ani de existenţă Romantic FM", a spus Rodica Minculescu.
Totodată, Rodica Minculescu a spus că societatea pe care o reprezintă doreşte să lanseze un nou post de radio - Radio Figaro. "Avem acest proiect de radio de muzică clasică la care ţinem mult (...) Prin intermediul Radio Figaro vrem să facem accesibilă muzica clasică publicului larg", a spus Rodica Minculescu.
De asemenea, Victor Ferezan a pr