Vincon România, cel mai mare producător de vin, distilat de vin şi băuturi spirtoase din România, a lansat Egregio, o nouă gamă de vinuri super premium pe segmentul retail. Egregio a început să fie distribuit la nivel naţional de la mijlocul lunii septembrie.
În contextul dezvoltării pieţei de vinuri premium şi super premium dar şi a tendinţei de sofisticare a consumatorului român, Vincon România îşi completează portofoliul de vinuri super premium cu o nouă gamă – Egregio. Disponibil de la mijlocul lunii septembrie, până acum au fost distribuite aproximativ 15.000 de sticle de vin.
Experţii Vincon România au realizat o gamă care cuprinde vinuri roşii - Cabernet Sauvignon, Fetească Neagră, Merlot - şi albe - Muscat Ottonel (2012), vinificat în sec de Vincon pentru prima dată în România, şi Tămâioasă Românească, dulce. În prima parte a lui 2014 gama va fi completată cu trei noi soiuri – Chardonnay (2013), din prima producţie de la Vincon, Busuioacă de Bohotin şi Rose (2012).
Egregio este vârful de gamă pe segmentul super premium retail, din care mai fac parte şi Oenoteca, Vinoteca, Comoara Pivniţei şi Casa Vrancea. De asemenea, compania este prezentă şi pe segmentul super premium Horeca cu gama Ambrosio şi Rosé Verité.
Numele provine de la "Egregia cum laude" care reprezintă cea mai înaltă distincţie academică, iar componenta de ”vin contemporan” se regăseşte la nivel de design printr-o execuţie neconvenţională a etichetei.
Muscat Ottonel Egregio 2012 a fost medaliat cu argint la Concursul Internaţional de Vinuri Bucureşti 2013 şi la Bachus 2013, iar Tămâioasa Românească Egregio 2011 cu medalie de aur la Bachus 2013.
Egregio este disponibil la nivel naţional, la preţul recomandat de 46 de lei, în supermarketuri şi hipermarketuri.
Vincon România estimează că va încheia 2013 cu o cifră de afaceri mai mică decât tend